Politica de confidențialitate a utilizatorului
Această politică de confidențialitate a utilizatorilor stabilește angajamentul nostru de a proteja confidențialitatea informațiilor personale furnizate sau colectate în alt mod de către noi, offline sau online, inclusiv prin intermediul acestui site web ( „Serviciile” ) pentru utilizatorii conectați și identificați .
În această politică de confidențialitate a utilizatorului „dvs.” înseamnă orice parte care ne furnizează informații personale și „noi” sau „noi” înseamnă Unterburgau SRL ( CUI RO37420950).
Dacă vizitați site-ul nostru web, Politica noastră de confidențialitate a vizitatorilor site-ului web se va aplica și dvs.
Vă rugăm să citiți cu atenție această politică de confidențialitate a utilizatorului. Furnizându-ne informații personale, sunteți de acord cu colectarea, păstrarea, utilizarea și divulgarea informațiilor dvs. personale în conformitate cu această politică de confidențialitate a utilizatorului. Vă rugăm să ne contactați dacă aveți întrebări, datele noastre de contact sunt la sfârșitul acestei Politici de confidențialitate a utilizatorului. Dacă nu doriți să ne furnizați informații personale, atunci nu trebuie să faceți acest lucru.
Cum funcționează această politică de confidențialitate
Ca o companie românească, această politică de confidențialitate a utilizatorilor ia în considerare cerințele legilor românești privind confidențialitatea. În plus față de legile române, persoanele cu sediul în Uniunea Europeană ( „UE” ) pot avea și drepturi în temeiul Regulamentului general privind protecția datelor 2016/679 ( „GDPR” ) . Anexa 1 prezintă detaliile drepturilor suplimentare ale persoanelor situate în UE, precum și informații despre modul în care procesăm informațiile personale ale persoanelor situate în UE.
Definiții
În toată politica de confidențialitate a utilizatorului:
Utilizator înseamnă orice persoană care a înregistrat un cont în Serviciile noastre, fie prin crearea ei înșiși a unui nou spațiu de lucru, fie fiind invitată de un Client la un spațiu de lucru existent.
Informațiile personale sunt „informații sau o opinie despre o persoană identificată sau despre o persoană care poate fi identificată în mod rezonabil: dacă informațiile sau opinia sunt adevărate sau nu; și dacă informațiile sau opinia sunt înregistrate sau nu într-o formă materială. ”
Date despre clienți înseamnă orice conținut adăugat de un Utilizator la Servicii.
Ce informații ne furnizați
În calitate de Utilizator al Serviciilor, ne oferiți informații. Aceasta include:
- informații despre profil, cum ar fi numele dvs., adresa de e-mail și fotografia de profil;
- conținut pe care îl furnizați prin intermediul Serviciilor, de exemplu note, etichete, fișiere;
- când vă abonați la serviciile noastre plătite, detaliile dvs. de facturare, inclusiv adresa;
- detalii despre serviciile pe care vi le-am oferit sau despre care v-ați întrebat;
- răspunsurile dvs. la chestionare, sondaje sau cereri de feedback; și
- Informații personale suplimentare pe care ni le furnizați direct sau indirect prin utilizarea serviciilor noastre, a platformelor de socializare asociate sau a conturilor de la care ne permiteți să colectăm informații.
Ce informații înregistrăm despre dvs.
Înregistrăm informații despre accesul și utilizarea serviciilor noastre. Aceasta include:
- comunicările dvs. cu Serviciile noastre;
- comportamentul dvs. prin evenimente analitice;
- adresa dvs. Internet Protocol (IP);
- locația dvs. geografică aproximativă;
- stocarea cookie-urilor pe Internet;
- tipul de browser pe care îl utilizați;
- tipul de dispozitiv pe care îl utilizați; și
- tipul de sistem de operare pe care îl utilizați.
Cum folosim informațiile pe care le colectăm
Colectăm și folosim informațiile dvs.:
- pentru a vă permite să accesați și să utilizați Serviciile noastre;
- pentru a vă permite să creați proiecte prin intermediul Serviciilor;
- pentru a vă permite să adăugați date despre clienți la proiecte prin intermediul serviciilor;
- să vă proceseze plățile în cazul în care v-ați înscris la un serviciu plătit;
- să vă contactați și să comunicați cu dvs.;
- să ne îmbunătățim Serviciile prin cercetare și dezvoltare;
- pentru prevenirea și soluționarea problemelor tehnice;
- să vă ofere servicii de asistență, dacă vi se solicită;
- pentru păstrarea înregistrărilor interne; și
- pentru publicitate și marketing, inclusiv pentru a vă trimite informații despre produsele și serviciile noastre.
Modul în care împărtășim informațiile pe care le colectăm
Împărtășim informațiile pe care le colectăm despre dvs. în modurile discutate mai jos, inclusiv în legătură cu posibilele transferuri comerciale, dar nu ne ocupăm de vânzarea informațiilor despre dvs. către agenții de publicitate sau alte terțe părți.
În cazul în care dezvăluim informațiile dvs. personale către terți în scopurile enumerate mai jos, vom confirma că politicile și procedurile de confidențialitate ale terțelor părți sunt conforme cu legile privind confidențialitatea.
Partajarea cu terți
Ca parte a furnizării Serviciilor noastre, folosim servicii terțe pentru a stoca și procesa informațiile dvs. personale. Aceasta include terțe părți care stochează date în afara României.
Îți partajăm datele cu servicii terțe în următoarele moduri:
- Amazon Web Services pentru găzduire, înregistrare, stocare și e-mail.
- Google Cloud pentru analiza sentimentelor privind anumite conținuturi.
- Heroku pentru găzduire, înregistrare și stocare.
Pentru mai multe informații despre utilizarea noastră de terți, inclusiv locația geografică a fiecărui subprocesor, consultați lista noastră de subprocesori de date .
Dezvăluirea altor terți
În plus, putem dezvălui informații personale către:
- agențiile de raportare a creditelor și instanțele, tribunalele și autoritățile de reglementare în cazul în care nu plătiți pentru bunurile sau serviciile furnizate;
- instanțele, tribunalele, autoritățile de reglementare și ofițerii de aplicare a legii, astfel cum este cerut de lege, în legătură cu orice proceduri legale actuale sau prospective sau pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale; și
- terțe părți, inclusiv agenți sau subcontractanți, care ne asistă în furnizarea de informații, produse, servicii sau marketing direct către dvs. Aceasta poate include părțile situate sau care stochează date în afara României.
Dacă există o schimbare a controlului afacerii noastre sau o vânzare sau transfer de active comerciale, ne rezervăm dreptul de a transfera bazele de date ale utilizatorilor noștri, împreună cu orice informații personale și informații non-personale conținute în acele baze de date, în măsura permisă de lege . Aceste informații pot fi dezvăluite unui potențial cumpărător. Am căuta să dezvăluim informații numai cu bună credință.
Drepturile tale
Alegere și consimțământ: Dacă alegeți să ne furnizați informațiile dvs. personale, confirmați că vom dezvălui sau colecta informațiile dvs. personale în aceste scopuri și le vom trata în conformitate cu prezenta politică de confidențialitate a utilizatorului.
Furnizarea de informații cu privire la terțe părți: Dacă ne furnizați informații cu caracter personal ale terților, atunci ne garantați că aveți consimțământul terțului.
Restricționați: Dacă ați fost de acord să colectăm și să folosim informațiile dvs. cu caracter personal, vă puteți răzgândi oricând contactându-ne la adresa de e-mail listată în această politică de confidențialitate a utilizatorului. Acest lucru poate însemna să nu mai utilizați Serviciile.
Acces: Puteți solicita detalii despre informațiile personale pe care le deținem despre dvs. Este posibil să refuzăm să vă oferim informații pe care le deținem despre dvs., în anumite circumstanțe stabilite în legile privind confidențialitatea.
Corecție: Dacă credeți că orice informație pe care o deținem despre dvs. este inexactă, depășită, incompletă, irelevantă sau înșelătoare, vă rugăm să editați informațiile dvs. personale sau să ne contactați. Ne bazăm în parte pe clienții care ne sfătuiesc atunci când informațiile lor personale se schimbă. Vom răspunde la orice solicitare într-un termen rezonabil. Ne vom strădui să corectăm cu promptitudine orice informație găsită inexactă, incompletă sau depășită.
Reclamații: Dacă doriți să faceți o reclamație, vă rugăm să ne contactați folosind detaliile de mai jos și să ne furnizați detaliile complete ale reclamației. Vă vom investiga cu promptitudine reclamația și vă vom răspunde în scris, stabilind rezultatul anchetei noastre și pașii pe care îi vom lua ca răspuns la reclamația dvs. De asemenea, aveți dreptul să contactați autoritatea relevantă din țara în care vă aflați.
Stocarea, transferul și securitatea datelor
bankIO găzduiește date cu furnizorii de servicii de găzduire din numeroase țări, inclusiv Statele Unite, Germania, Marea Britanie și România. Ne angajăm să ne asigurăm că informațiile pe care le furnizați sunt sigure. Pentru a preveni accesul sau divulgarea neautorizată, am pus în aplicare proceduri fizice, electronice și manageriale adecvate pentru a proteja și securiza informațiile și a le proteja împotriva utilizării necorespunzătoare, interferențelor, pierderii și accesului neautorizat, modificării și divulgării.
Nicio informație transmisă prin Internet nu poate fi garantată că este sigură. Nu putem garanta securitatea oricăror informații pe care ni le transmiteți sau le primiți de la noi. Deși luăm măsuri pentru a ne proteja împotriva divulgării neautorizate a informațiilor, nu vă putem asigura că informațiile personale pe care le colectăm nu vor fi divulgate într-un mod care este incompatibil cu această politică de confidențialitate a utilizatorului.
În cazul în care datele sunt transferate prin Internet, datele sunt criptate folosind SSL standard industrial (HTTPS), cu HTTP Strict Transport Security (HSTS) activat.
Link-uri către alte site-uri web
Serviciile noastre pot conține link-uri către alte site-uri web de interes. Nu avem niciun control asupra acestor site-uri web. Nu suntem responsabili pentru protecția și confidențialitatea oricăror informații pe care le furnizați în timp ce vizitați astfel de site-uri web, iar aceste site-uri web nu sunt guvernate de această politică de confidențialitate a utilizatorului.
Modificări
Putem, în orice moment și la discreția noastră, să modificăm această politică de confidențialitate a utilizatorului. Vă vom notifica dacă modificăm această politică de confidențialitate a utilizatorului, contactându-vă prin datele de contact pe care ni le-ați furnizat. Orice politică de confidențialitate a utilizatorului modificată este efectivă odată ce vă notificăm modificarea.
Anexa 1: Drepturi suplimentare pentru persoanele cu sediul în Uniunea Europeană
Conform GDPR, persoanele situate în UE au drepturi suplimentare. Informațiile personale conform GDPR sunt denumite „date cu caracter personal” și sunt definite ca: „înseamnă orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă („ persoana vizată ”); o persoană fizică identificabilă este aceea care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai mulți factori specifici fizic, fiziologic, identitatea genetică, mentală, economică, culturală sau socială a acelei persoane fizice ”(Date personale).
Această anexă stabilește drepturile suplimentare pe care le acordăm persoanelor cu sediul în UE, inclusiv modul în care prelucrăm datele cu caracter personal în mod legal, transparent și echitabil.
Bazele legale pentru prelucrare (pentru utilizatorii SEE)
Dacă sunteți o persoană fizică din Spațiul Economic European (SEE), colectăm și prelucrăm informații despre dvs. numai acolo unde avem baze legale pentru a face acest lucru în conformitate cu legislația UE aplicabilă. Bazele legale depind de Serviciile pe care le utilizați și de modul în care le utilizați. Acest lucru înseamnă că colectăm și folosim informațiile dvs. doar acolo unde:
- avem nevoie de acesta pentru a vă oferi Serviciile, inclusiv pentru a opera Serviciile, pentru a oferi asistență pentru clienți și caracteristici personalizate și pentru a proteja siguranța și securitatea Serviciilor;
- satisface un interes legitim (care nu este depășit de interesele dvs. de protecție a datelor), cum ar fi pentru cercetare și dezvoltare, de a comercializa și promova Serviciile și de a ne proteja drepturile și interesele legale;
- ne dați consimțământul pentru a face acest lucru într-un scop specific; sau
- trebuie să prelucrăm datele dvs. pentru a ne respecta o obligație legală.
Dacă ați consimțit la utilizarea informațiilor despre dvs. pentru un anumit scop, aveți dreptul să vă răzgândiți în orice moment, dar acest lucru nu va afecta nici o prelucrare care a avut loc deja.
În cazul în care utilizăm informațiile dvs. deoarece noi sau un terț (de ex. Angajatorul dvs.) avem un interes legitim de a face acest lucru, aveți dreptul să vă opuneți acestei utilizări, deși, în unele cazuri, acest lucru ar putea însemna să nu mai folosiți Serviciile.
Păstrarea datelor
Vom păstra datele dvs. personale numai atât timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care le-am colectat, inclusiv în scopul îndeplinirii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.
Pentru a determina perioada adecvată de păstrare a datelor cu caracter personal, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor cu caracter personal, riscul potențial de prejudiciu cauzat de utilizarea neautorizată sau de divulgarea datelor dvs. cu caracter personal, scopurile pentru care procesăm datele dvs. cu caracter personal, putem atinge aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.
În anumite circumstanțe, ne puteți cere să ștergem datele dvs.: consultați mai jos „acces, ștergere și portabilitate a datelor” pentru informații suplimentare.
În anumite circumstanțe, putem anonima datele dvs. personale (astfel încât acestea să nu mai poată fi asociate cu dvs.) în scopuri analitice, de cercetare sau statistice, caz în care putem utiliza aceste informații anonimizate pe termen nelimitat, fără alte notificări.
Transferuri de date
Este posibil ca țările către care trimitem date în scopurile enumerate mai sus să nu aibă aceleași legi privind protecția datelor ca și țara în care ați furnizat inițial informațiile. Dacă transferăm datele dvs. cu caracter personal către terți din alte țări: (i) vom efectua aceste transferuri în conformitate cu cerințele legislației aplicabile; și (ii) vom proteja datele cu caracter personal transferate în conformitate cu politica de confidențialitate, astfel cum este completată de prezentul anex.
Drepturi speciale pentru persoanele din UE
Obiecționarea prelucrării: Aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale care se bazează pe interesele noastre legitime sau interesul public. Dacă se face acest lucru, trebuie să oferim motive legitime convingătoare pentru prelucrarea care depășește interesele, drepturile și libertățile dvs., pentru a continua cu prelucrarea datelor dvs. personale.
Restricționarea procesării: Aveți dreptul să solicitați restricționarea prelucrării datelor dvs. personale dacă (i) sunteți îngrijorat de exactitatea datelor dvs. personale; (ii) credeți că Datele dvs. cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; (iii) aveți nevoie de noi pentru a menține datele personale numai în scopul unei cereri legale; sau (iv) suntem în curs de examinare a obiecției dvs. în legătură cu prelucrarea pe baza unor interese legitime.
Acces, ștergere și portabilitate a datelor: Este posibil să aveți dreptul de a solicita detalii despre datele personale pe care le deținem despre dvs. sau de a solicita ștergerea datelor personale pe care le deținem despre dvs. sau să le transferăm informații către o terță parte.
Rectificare: Dacă credeți că orice date personale pe care le deținem despre dvs. sunt inexacte, expirate, incomplete, irelevante sau înșelătoare, vă rugăm să ne contactați folosind detaliile de mai jos. Vom lua măsuri rezonabile pentru a corecta cu promptitudine orice informație considerată inexactă, incompletă, înșelătoare sau depășită.
Pentru întrebări și notificări, vă rugăm să trimiteți un e-mail la [email protected].